torstai 31. tammikuuta 2019

Virkatut kämmekkäät

Olen innoissani taputellut itseäni olalle, olen niin tyytyväinen kun keksin kokeilla miten ympyrä taipuu kämmekkääseen, loistavasti! Aiemmin olen tehnyt monenlaisia kämmekkäitä, mutta koskaan en ole ympyrää aiemmin testannut kämmekkäisiin. Alkujaa oli ajatus tehdä ympyröistä peitto, mieli muuttui matkalla ja aloin miettimään mitä ympyröistä tekisin, siitä se ajatus sitten lähti...

Nyt on minua miellyttävä malli, ympyrän reuna menee juuri sopivasti rystysten yli. 

Mulla on herkästi palelevat kädet, käytän kämmekkäitä sisällä, ja ulkona sitten huovutettuja lapasia. Niistä löytyy enemmän täältä ja täältä. Myös autolla ajaessa nämä on kätevät. 

Mua on monissa kämekkäissä häirinnyt jos kämmekäs tulee kämmenpuolella liian pitkälle, näissä ei tule. Virkkasin nämä Novitan Ajattomasta kolmen ja puolen koukulla.


Mulla ei ole nyt ollut kotosalla kuvausapua, niin en saa kunnon kuvia, mutta nämä istuu todella kivasti käteeni. Ensin virkkasin ympyrän, sen jälkeen kämmenpuolen suorakulmion ja lopuksi varren. Ajaton-lanka sopii näihin mielestäni kivasti. Malli tosiaan on omassa päässä kehitetty.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti