maanantai 17. joulukuuta 2018

Luukku 17 - Joulupiparit

Piparin tuoksu ja piparitaikina on minusta melkein vielä parempaa kuin itse pipari. Mietin tuossa yhtenä päivänä joulupipareita leipoessani, että onko olemassa ihmistä joka pystyy leipomaan joulupiparit syömättä taikinaa? Minä en pysty!Kodin kun valtaa joulupiparin tuoksu, on se jotain niin huumaavaa!


Minusta keittiön sisustuksessa saa näkyä piparit ja piparimuotit. Minä säilytän piparimuotteja kesät ja talvet lasipurkissa näkösällä, en vain joulunaikaan. Minusta tuo Riihimäen lasin vamha lasipurkki on hyvä tähän tarkoitukseen. Missä sinä säilytät piparimuottejasi?

2 kommenttia:

  1. Mie en syönyt yhtään taikinaa kun tein! :D Hih. Ja min piparimuotit on ihan vetolaatikossa kaulimen yms. kavereina. Jos viittis, niin nehän vois aina piparinpaiston jälkeen ripustaa vaikka kuusenkoristeiksi tai jonnekin. Olisivat näkösällä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana itsekuri, mä en tohon pysty :D Mä olen nostanut näkösälle noi piparimuotit, kun vetolaatikot pursuuaa kaikkea "tarpeelista" ja on ne ihan kiva osa keittiön sisustusta.

      Poista