perjantai 9. marraskuuta 2018

Havuja ja jäkälää asetelmiin

Halpaa ja helppoa koristelua!  Ei tarvitse kuin hakea metsästä materiaalit ja laittaa oksat vaan pystyyn koriin tai ruukkuun ja halutessaan voi laittaa sekaan jäkälää tai muita luonnonmateriaaleja, saa pihaan kauneutta ja näyttävyyttä pienellä vaivalla.




Halutessaan voi ruukun pohjalle laittaa esim kiviä painoksi, ei tuuli vie mennessään.


Minä innostuin laittamaan ripauksen joulutunnelmaa asetelmiini, joulupalloja ja valoja. Mua niin paljon jo kutkuttaa joulukoristeet etten enää pystynyt itseäni pidättelemään.





Ajatukset juoksee jo seuraavissa ideoissa, mitä pihaan vielä askartelisi ennen kuin talvi tulee. Mikä sinun lempparisi on luonnonmateriaaleista askarrellessasi?

Mukavaa viikonloppua sinulle!

3 kommenttia:

  1. Havuista ja muista luonnonmatskuista saa paljon kaunista! (Kunhan on maanomistajan lupa kerätä, ei kuulu jokamiehenoikeuksiin.) :) Pitäis varmaan ettiä jostain kirppikseltä vanhoja joulupalloja, jotka vois uhrata tähän tarkoitukseen. Vanhoista joulupalloista sais kyllä kaikkea muutakin kivaa, koskahan sais aikaiseksi. Vähän hitaalla käy vielä tämä tonttu.

    VastaaPoista
  2. Se maanomistajan lupa on tärkeää muistaa aina! Meillä ollaan onnekkaita kun asutaan omassa metsässä ja hakkuutyömaan havuja olen nyt hyödyntänyt askarteluissani. Mulla noi pallot oli just kirppikseltä ostettu jo vuosi sitten pallokranssiin mitä en tullut tehneeksi �� Ei se haittaa, vaikka välillä käy hitaalla. Mulla ainakin pää suorastaan pursuaa ideoita, ei vaan kerkeä kaikkia toteuttamaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sullon ihanteellinen tilanne, matskua riittää omasta takaa! (Niin mä vähän kyllä arvelinkin. ;)) Mie voin äiskän mettästä käydä hakemassa kanssa, jos tarvetta on. Täytyiskin suunnittelemaani adventtiasetelmaan käydä vähän haalimassa juttuja, jos vanhaan kakkuvuokaan tekis. :)

      Poista